Advertlets Leaderboard

Nuffnang Leaderboard

Wednesday, February 23, 2011

10 Filem Omote nenok meleleh airmata

Omote suke nenok filem. Omote slalu nanes nenok filem. Ni filem-filem yg wat Omote nanes...
10. Victor (Sweden)

Victor nie citer pendek je, 19 minit...tapi Omote shebak betul. Chiter dia pasal Victor yang shakit Leukimia dan tak boleh idup lelama, tapi dia shuke shangat nak jadi Bomba. Jadi mama dia bawak Victor pegi Balai Bomba. Bosh bomba tu ngan abang-abang Bomba kat shana bagi Victor pengalaman yang Victor tak leh lupakan...bila dia dah shakit teruk kat spital, Bosh ngan abang-abang Bomba tu datang melawat...guna tangga panjang kete Bomba tu, masyuk ikut tingkap! Pengarah: Simon Sandquist ngan Joel Bergvall  

9. Hatchiko Monogatari (Jepun)

Chomeykan Hachiko nie...

8. The Notebook (Hollywood)

Cinta diorang kan memang trajis. Alahai...

7. Titanic (Hollywood)

Tak payah Omote bagitau la kan...memang cedeh... Pelakon: Leonardo DiCaprio ngan Kate Winslet. Pengarah: James Cameron

6. Forrest Gump (Hollywood)

Forrest Gump nie lagi klakar dari cedeh...tapi bila bini dia mati tu cedeh shangat...Pelakon: Tom Hanks

5. Abang (Malaysia)

Filem Mechia yang paling cedih penah Omote nenok. Pelakon: Rahim Razali, Ogy Ahmad Daud, Noorkumalasari, Ahmad Yatim

4. Windstruck (Korea)

Filem ni Omote bagi nombor pat cebab ada Jeon Ji-hyun. Nyomel la tia. Pelakon: Jeon Ji-hyun ngan Jang Hyuk

3. Love Affair (Hollywood)

Beshnye filem ni...syahdu..hu hu hu (nie bunyi Omote nanes). Pelakon: Warren Beatty ngan Annette Bening

2. Mann (Bollywood)

Filem ni cedok dari Love Affair...tapi Omote shuke shangat. Tak tau la bape kali Omote kuar air mate...Pelakon: Aamir Khan ngan Manisha Koirala

1. A Moment to Remember (Korea)

Ni la filem yang paling cedeh Omote nenok. Pat kali Omote leleh air mata...huhuhu...Pelakon: Song Ye-jin ngan Jung Woo-sung

Kawan-kawan pilih shame tak ngan Omote?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget