Advertlets Leaderboard

Nuffnang Leaderboard

Tuesday, April 19, 2011

Email Rasmi Omote Olate ngan Kerajaan

Olate pun nak email yasmi keyajaan! Emm...Olate nak 

Olatecholate@malaysia.gov


Omote pun nak! Omote nak...
Omotechomote@malaysia.gov


Omote tanak Omotechomote@1malaysia.gov! Omote tanak yang ada 1malaysia. Omote tanak!





Tapi...





Tapi...
Omote Olate baby agi...boyeh dapat ke?

Isyarat Cinta Makhluk Tuhan

Oh, shooo shweeeeet!!!























Mari Minum Susu

Olate shuke shushu! Kitoyang beyi banyaaak! Omote pun shuke! Omote shuke num shushu mashe shayapan! Kikiki.
 

Nenok ni...Omote num shushu...lepash num shushu nanti meshti Olate ada mishai putih! Chomot! Kikiki...


Olate  tak cam Omote, Olate andai num shushu...Olate tak chomote cam Omote!

Chomey tak Omote? (Pst, nanti Olate amik gamba Omote ngan mishai putih dia nak? Laaaagi chomey....kikiki...)



Num shushu badan syihat dan kuat!

Thursday, April 14, 2011

Ni baru Senyum Kambing!

Wawan nak tau tak makne nyer nyenyum kambin?






Nyenyum die nyenyum manja. Tambah plak mata die yang tomei...ni nyenyum kambin yang paling menawan!




Uhhh...yedup je kan nyenyuman die...syahdu je nenok mata dia. Ujung bibir dia shungguh shuci!




Ni yang paling chomel! Gigi baby...kikikiki




Nyenyuman yang penuh makna...




Nyenyuman camgoatwhore...




Nenok die shandar kat dinding! Shungguh2 konfiden kan kambin  ni...dasar kambin playboy!



 
Kikiki...ni yang payeng klakar...gigi die ada braces! Kikiki


Saturday, April 9, 2011

Pendeyaan yang comel dan manja

Ni Utih. Naaaakal shangat! Shhhuke pecah-pecah geyas.

Tapi dia manje...shuke geshel-geshel kaki olang.

Tapi kitoyang lagi manje...kikiki...nie kitoyang manje manje ngan Utih.

Friday, April 8, 2011

Cara-cara Membuat Telur Palsu Macam yang terjual di Pulau Tikus!

Ni le chaye-chaye nak wat teyur tiyuan atau teyur palshu!

Wawan Omote shemua, hati-hati ngan teyur palshu nie...lau wawan shemua mamam teyur palshu ni, wawan shemua leh chakit...



Chamne nak kenal teyur betul ngan teyur yang palshue?

Teyur palshu takde lapishan nipish kat dalam kulit. Pashtu, kulitnya lau rendam lam air panas, udara tak kuar...



Ni kata SM Mohamed Idris,  Presiden CAP.

"Selepas telur dipecahkan, putih telur dan kuning telur akan segera bercampur.

Cangkerang telur tiruan agak berkilat berbanding telur sebenar, tetapi tidak begitu ketara.


Apabila disentuh dengan tangan, ia terasa agak kasar berbanding telur sebenar.


Apabila telur tiruan digoncang ia akan berbunyi kerana air berlebihan daripada bahan pepejal.


Telur sebenar agak berbau seperti daging mentah.


Ketuk-ketuk sedikit telur itu. Telur sebenar berbunyi lebih rapuh berbanding telur tiruan.


Selepas memecahkan telur tiruan, kuning telur dan putih telur akan cair bersama. Ini disebabkan kuning telur dan putih telur dihasilkan daripada bahan mentah yang sama.


Ketika menggoreng telur tiruan, kuning telur akan mengembang tanpa disentuh.


Telur adalah sumber protein yang murah dan dimakan oleh penduduk Malaysia.


Memandangkan ia merupakan makanan kegemaran ramai, Persatuan Pengguna Pulau Pinang menggesa pihak berkuasa supaya menjalankan siasatan dengan segera berhubung isu telur tiruan ini.


Tambahan pula, telur tiruan mungkin mengandungi gelatin yang Haram dimakan oleh orang Islam."
Hati-hati bila wawan beyi teyur ye!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget